Posted by on 4 września 2018

Badania modeli zwierzęcych nie potwierdzają tego związku epidemiologicznego Przekąski i przyrost wagi
Domniemanie numer 5: Snacking przyczynia się do przybierania na wadze i otyłości.
Randomizowane, kontrolowane badania nie potwierdzają tego domniemania.24 Nawet badania obserwacyjne nie wykazały stałego związku między podjadaniem a otyłością lub zwiększonym BMI.
Zbudowane środowisko i otyłość
Domniemanie numer 6: Zbudowane środowisko, pod względem dostępności chodników i parków, wpływa na zapadalność lub częstość występowania otyłości.
Zgodnie z systematycznym przeglądem praktycznie wszystkie badania wskazujące na związek między ryzykiem otyłości a komponentami środowiska zbudowanego (np. Parki, drogi i architektura) były obserwacyjne.25 Ponadto badania obserwacyjne nie wykazały spójnych skojarzeń, więc nie wnioski można wyciągnąć.
Fakty
Tabela 3. Tabela 3. Fakty dotyczące otyłości. Nasza propozycja, by mity i domysły były dostrzegalne dla tego, czym są, nie powinna być mylona jako wezwanie do nihilizmu. Są rzeczy, które znamy z rozsądną pewnością. Tabela 3 wymienia dziewięć takich faktów i ich praktyczne implikacje dla zdrowia publicznego, polityki lub zaleceń klinicznych. Pierwsze dwa fakty pomagają ustalić ramy, w których mogą działać techniki interwencyjne i zapobiegawcze. Kolejne cztery fakty są bardziej nakazowe, oferując narzędzia, które mogą być przekazywane społeczeństwu, jak również ustalone. Ostatnie trzy fakty są dostosowane do warunków klinicznych.
Implikacje
Mity i domniemania dotyczące otyłości są powszechne. Kilka przypuszczeń wydaje się być testowalnych, a niektóre z nich (np. Skutki codziennego spożywania śniadania, spożywania większej ilości owoców i warzyw oraz podjadanie) mogą być testowane za pomocą standardowych projektów badawczych. Pomimo ogromnych wysiłków promujących te pomysły, badania często wydają się pogrążone w gromadzeniu danych obserwacyjnych. Wiele prób, które zostały zakończone lub są w toku, nie wyodrębnia efektu domniemanego wpływu, a zatem ustalenia nie są ostateczne.
Wiele mitów i domniemań dotyczących otyłości odzwierciedla brak uwzględnienia różnorodnych aspektów bilansu energetycznego, w szczególności fizjologicznych rekompensat za zmiany w wydatkach lub wydatkach36. Niektóre mity i domniemania zakładają dorozumiane założenie, że nie ma żadnej rekompensaty fizjologicznej (tj. reguła 3500 kcal) lub tylko minimalna kompensacja (np. zmniejszenie podjadania jako środka zmniejszającego wagę). W innych przypadkach istnieje domniemane założenie nadmiernej rekompensaty (np. Codzienne spożywanie śniadania lub zwiększanie spożycia owoców i warzyw jako środka zmniejszającego wagę). Zwolennicy innych nieobsługiwanych idei nie biorą pod uwagę, że ludzie spalają pewną ilość energii nawet bez angażowania się w daną aktywność (np. Zwiększoną aktywność seksualną). Ponadto zainteresowane strony nie zwracają się regularnie o wyniki z randomizowanych, długoterminowych badań, które oceniają wagę lub otyłość jako wynik. Dlatego przedstawione dane są pełne dowodów poszlakowych, a ludzie nie są informowani, że istniejące dowody nie są przekonujące (np. Spożycie śniadania). Ponadto niektóre sugerowane strategie leczenia lub zapobiegania mogą działać dobrze (np. Zwiększając spożycie owoców i warzyw), ale tylko jako część złożonego programu redukcji wagi
[patrz też: badania prenatalne za darmo, cholangiografia, sonoforeza wskazania ]

Powiązane tematy z artykułem: badania prenatalne za darmo cholangiografia sonoforeza wskazania

Posted by on 4 września 2018

Badania modeli zwierzęcych nie potwierdzają tego związku epidemiologicznego Przekąski i przyrost wagi
Domniemanie numer 5: Snacking przyczynia się do przybierania na wadze i otyłości.
Randomizowane, kontrolowane badania nie potwierdzają tego domniemania.24 Nawet badania obserwacyjne nie wykazały stałego związku między podjadaniem a otyłością lub zwiększonym BMI.
Zbudowane środowisko i otyłość
Domniemanie numer 6: Zbudowane środowisko, pod względem dostępności chodników i parków, wpływa na zapadalność lub częstość występowania otyłości.
Zgodnie z systematycznym przeglądem praktycznie wszystkie badania wskazujące na związek między ryzykiem otyłości a komponentami środowiska zbudowanego (np. Parki, drogi i architektura) były obserwacyjne.25 Ponadto badania obserwacyjne nie wykazały spójnych skojarzeń, więc nie wnioski można wyciągnąć.
Fakty
Tabela 3. Tabela 3. Fakty dotyczące otyłości. Nasza propozycja, by mity i domysły były dostrzegalne dla tego, czym są, nie powinna być mylona jako wezwanie do nihilizmu. Są rzeczy, które znamy z rozsądną pewnością. Tabela 3 wymienia dziewięć takich faktów i ich praktyczne implikacje dla zdrowia publicznego, polityki lub zaleceń klinicznych. Pierwsze dwa fakty pomagają ustalić ramy, w których mogą działać techniki interwencyjne i zapobiegawcze. Kolejne cztery fakty są bardziej nakazowe, oferując narzędzia, które mogą być przekazywane społeczeństwu, jak również ustalone. Ostatnie trzy fakty są dostosowane do warunków klinicznych.
Implikacje
Mity i domniemania dotyczące otyłości są powszechne. Kilka przypuszczeń wydaje się być testowalnych, a niektóre z nich (np. Skutki codziennego spożywania śniadania, spożywania większej ilości owoców i warzyw oraz podjadanie) mogą być testowane za pomocą standardowych projektów badawczych. Pomimo ogromnych wysiłków promujących te pomysły, badania często wydają się pogrążone w gromadzeniu danych obserwacyjnych. Wiele prób, które zostały zakończone lub są w toku, nie wyodrębnia efektu domniemanego wpływu, a zatem ustalenia nie są ostateczne.
Wiele mitów i domniemań dotyczących otyłości odzwierciedla brak uwzględnienia różnorodnych aspektów bilansu energetycznego, w szczególności fizjologicznych rekompensat za zmiany w wydatkach lub wydatkach36. Niektóre mity i domniemania zakładają dorozumiane założenie, że nie ma żadnej rekompensaty fizjologicznej (tj. reguła 3500 kcal) lub tylko minimalna kompensacja (np. zmniejszenie podjadania jako środka zmniejszającego wagę). W innych przypadkach istnieje domniemane założenie nadmiernej rekompensaty (np. Codzienne spożywanie śniadania lub zwiększanie spożycia owoców i warzyw jako środka zmniejszającego wagę). Zwolennicy innych nieobsługiwanych idei nie biorą pod uwagę, że ludzie spalają pewną ilość energii nawet bez angażowania się w daną aktywność (np. Zwiększoną aktywność seksualną). Ponadto zainteresowane strony nie zwracają się regularnie o wyniki z randomizowanych, długoterminowych badań, które oceniają wagę lub otyłość jako wynik. Dlatego przedstawione dane są pełne dowodów poszlakowych, a ludzie nie są informowani, że istniejące dowody nie są przekonujące (np. Spożycie śniadania). Ponadto niektóre sugerowane strategie leczenia lub zapobiegania mogą działać dobrze (np. Zwiększając spożycie owoców i warzyw), ale tylko jako część złożonego programu redukcji wagi
[patrz też: badania prenatalne za darmo, cholangiografia, sonoforeza wskazania ]

Powiązane tematy z artykułem: badania prenatalne za darmo cholangiografia sonoforeza wskazania