Posted by on 4 września 2018

Chociaż istniejące dane wskazują, że karmienie piersią nie ma istotnego działania przeciw otyłości u dzieci, ma inne ważne potencjalne korzyści dla niemowlęcia i matki i dlatego powinno być zachęcane. Aktywność seksualna i wydatki na energię
Mit numer 7: Atak seksualnej aktywności spala od 100 do 300 kcal dla każdego uczestnika.
Energochłonność stosunku płciowego można oszacować, przyjmując iloczyn aktywności w stosunku do metabolicznych odpowiedników (MET), 18 masy ciała w kilogramach i czasu. Na przykład człowiek ważący 154 funty (70 kg), przy 3 MET, wyda około 3,5 kcal na minutę (210 kcal na godzinę) podczas sesji stymulacji i orgazmu. Ten poziom wydatków jest podobny do tego osiąganego przez chodzenie w umiarkowanym tempie (około 2,5 mila [4 km] na godzinę). Biorąc pod uwagę, że średnia aktywność seksualna trwa około 6 minut, 19 mężczyzna w wieku od wczesnych do połowy lat trzydziestych może wydać około 21 kcal podczas stosunku płciowego. Oczywiście, poświęciłby mniej więcej jedną trzecią tej ilości energii po prostu na oglądanie telewizji, więc przyrostowa korzyść z jednego ataku aktywności seksualnej w odniesieniu do wydatkowanej energii jest prawdopodobnie rzędu 14 kcal.
Domniemania
Tabela 2. Tabela 2. Domniemania dotyczące otyłości. Tak jak ważne jest, aby rozpoznać, że niektóre szeroko rozpowszechnione przekonania są mitami, abyśmy mogli wyjść poza nie, ważne jest, aby rozpoznać domniemania, które są powszechnie akceptowanymi przekonaniami, które nie zostały ani udowodnione, ani obalone, abyśmy mogli iść do przodu, aby zebrać solidne dane do obsługi lub odrzucenia. Zamiast próbować wyczerpująco opisać wszystkie dane peryferyjnie związane z każdym z sześciu założeń przedstawionych w tabeli 2, opisujemy najlepsze dowody.
Wartość śniadania
Domniemanie numer 1: Regularne jedzenie (w porównaniu do przeskakiwania) śniadanie chroni przed otyłością.
Dwa randomizowane, kontrolowane badania, w których badano wynik jedzenia w porównaniu z pominięciem śniadania, nie wykazały żadnego wpływu na masę w całej próbce.20 Jednak wyniki jednego z badań sugerowały, że wpływ na utratę wagi przypisaną do zjedzenia lub pominięcia śniadania zależał od podstawowe nawyki żywieniowe.20
Wczesne nawyki i waga dziecka
Domniemanie numer 2: Wczesne dzieciństwo to okres, w którym uczymy się ćwiczeń i nawyków żywieniowych, które wpływają na naszą wagę przez całe życie.
Chociaż BMI danej osoby zwykle z czasem się śledzi (tj. Ma tendencję do znajdowania się w podobnym zakresie percentyla, jak osoba w wieku), podłużne badania genetyczne sugerują, że takie śledzenie może być przede wszystkim funkcją genotypu, a nie trwałym efektem wczesnego uczenia się. 21 Żadne randomizowane, kontrolowane badania kliniczne nie dowodzą czegoś przeciwnego.
Wartość owoców i warzyw
Domniemanie numer 3: Spożywanie większej ilości owoców i warzyw spowoduje utratę wagi lub mniejszy przyrost masy ciała, niezależnie od tego, czy zostaną wprowadzone jakiekolwiek inne zmiany w zachowaniu lub środowisku.
Prawdą jest, że spożywanie owoców i warzyw ma korzyści zdrowotne. Jednakże, gdy nie towarzyszą żadne inne zmiany zachowania związane ze zwiększonym spożyciem owoców i warzyw, może dojść do zwiększenia masy ciała lub nie może nastąpić zmiana wagi.
Weight Cycling and Mortality
Domniemanie numer 4: Odchudzanie (czyli dieta jo-jo) wiąże się ze zwiększoną śmiertelnością.
Chociaż obserwacyjne badania epidemiologiczne wykazują, że niestabilność masy ciała lub jazda na rowerze wiąże się ze zwiększoną śmiertelnością, takie wyniki prawdopodobnie wynikają z zaburzeń stanu zdrowia
[hasła pokrewne: badania po 50 dla mężczyzn, stopnie upośledzenia umysłowego tabela, chirurg naczyniowy nfz ]

Powiązane tematy z artykułem: badania po 50 dla mężczyzn chirurg naczyniowy nfz stopnie upośledzenia umysłowego tabela

Posted by on 4 września 2018

Chociaż istniejące dane wskazują, że karmienie piersią nie ma istotnego działania przeciw otyłości u dzieci, ma inne ważne potencjalne korzyści dla niemowlęcia i matki i dlatego powinno być zachęcane. Aktywność seksualna i wydatki na energię
Mit numer 7: Atak seksualnej aktywności spala od 100 do 300 kcal dla każdego uczestnika.
Energochłonność stosunku płciowego można oszacować, przyjmując iloczyn aktywności w stosunku do metabolicznych odpowiedników (MET), 18 masy ciała w kilogramach i czasu. Na przykład człowiek ważący 154 funty (70 kg), przy 3 MET, wyda około 3,5 kcal na minutę (210 kcal na godzinę) podczas sesji stymulacji i orgazmu. Ten poziom wydatków jest podobny do tego osiąganego przez chodzenie w umiarkowanym tempie (około 2,5 mila [4 km] na godzinę). Biorąc pod uwagę, że średnia aktywność seksualna trwa około 6 minut, 19 mężczyzna w wieku od wczesnych do połowy lat trzydziestych może wydać około 21 kcal podczas stosunku płciowego. Oczywiście, poświęciłby mniej więcej jedną trzecią tej ilości energii po prostu na oglądanie telewizji, więc przyrostowa korzyść z jednego ataku aktywności seksualnej w odniesieniu do wydatkowanej energii jest prawdopodobnie rzędu 14 kcal.
Domniemania
Tabela 2. Tabela 2. Domniemania dotyczące otyłości. Tak jak ważne jest, aby rozpoznać, że niektóre szeroko rozpowszechnione przekonania są mitami, abyśmy mogli wyjść poza nie, ważne jest, aby rozpoznać domniemania, które są powszechnie akceptowanymi przekonaniami, które nie zostały ani udowodnione, ani obalone, abyśmy mogli iść do przodu, aby zebrać solidne dane do obsługi lub odrzucenia. Zamiast próbować wyczerpująco opisać wszystkie dane peryferyjnie związane z każdym z sześciu założeń przedstawionych w tabeli 2, opisujemy najlepsze dowody.
Wartość śniadania
Domniemanie numer 1: Regularne jedzenie (w porównaniu do przeskakiwania) śniadanie chroni przed otyłością.
Dwa randomizowane, kontrolowane badania, w których badano wynik jedzenia w porównaniu z pominięciem śniadania, nie wykazały żadnego wpływu na masę w całej próbce.20 Jednak wyniki jednego z badań sugerowały, że wpływ na utratę wagi przypisaną do zjedzenia lub pominięcia śniadania zależał od podstawowe nawyki żywieniowe.20
Wczesne nawyki i waga dziecka
Domniemanie numer 2: Wczesne dzieciństwo to okres, w którym uczymy się ćwiczeń i nawyków żywieniowych, które wpływają na naszą wagę przez całe życie.
Chociaż BMI danej osoby zwykle z czasem się śledzi (tj. Ma tendencję do znajdowania się w podobnym zakresie percentyla, jak osoba w wieku), podłużne badania genetyczne sugerują, że takie śledzenie może być przede wszystkim funkcją genotypu, a nie trwałym efektem wczesnego uczenia się. 21 Żadne randomizowane, kontrolowane badania kliniczne nie dowodzą czegoś przeciwnego.
Wartość owoców i warzyw
Domniemanie numer 3: Spożywanie większej ilości owoców i warzyw spowoduje utratę wagi lub mniejszy przyrost masy ciała, niezależnie od tego, czy zostaną wprowadzone jakiekolwiek inne zmiany w zachowaniu lub środowisku.
Prawdą jest, że spożywanie owoców i warzyw ma korzyści zdrowotne. Jednakże, gdy nie towarzyszą żadne inne zmiany zachowania związane ze zwiększonym spożyciem owoców i warzyw, może dojść do zwiększenia masy ciała lub nie może nastąpić zmiana wagi.
Weight Cycling and Mortality
Domniemanie numer 4: Odchudzanie (czyli dieta jo-jo) wiąże się ze zwiększoną śmiertelnością.
Chociaż obserwacyjne badania epidemiologiczne wykazują, że niestabilność masy ciała lub jazda na rowerze wiąże się ze zwiększoną śmiertelnością, takie wyniki prawdopodobnie wynikają z zaburzeń stanu zdrowia
[hasła pokrewne: badania po 50 dla mężczyzn, stopnie upośledzenia umysłowego tabela, chirurg naczyniowy nfz ]

Powiązane tematy z artykułem: badania po 50 dla mężczyzn chirurg naczyniowy nfz stopnie upośledzenia umysłowego tabela