Posted by on 23 maja 2018

W szczególności świadczenie świadczeń społecznych nie wiązało się z żadną z dwóch cech społeczno-ekonomicznych na poziomie społeczności: procent nieubezpieczonych mieszkańców i dochód na mieszkańca. Poprzednie badanie szpitali na Florydzie i w Kalifornii nie wykazało wpływu tych cech społeczno-ekonomicznych na dostarczanie świadczeń społecznych.2 To odkrycie sugeruje brak zgodności między potrzebą społeczności a świadczeniem świadczeń przez szpitale. Co więcej, rodzi pytania dotyczące tego, w jaki sposób szpitale, biorąc pod uwagę ograniczone środki na takie starania, decydują, jakie świadczenia społeczne zapewnić. Jedną zmienną, która wykazała związek z wydatkami na korzyść społeczności, były wymogi na poziomie państwa dotyczące szerokiej sprawozdawczości na temat korzyści dla społeczności, które były znacząco i pozytywnie powiązane z wydatkami szpitalnymi zarówno na opiekę nad pacjentami, jak i na usługi społeczne. Jak wspomniano powyżej, wymogi te promują przejrzystość w szpitalach w odniesieniu do świadczenia świadczeń społecznych. Jednakże, ponieważ nasze badanie składało się z analizy przekrojowej, nie można ustalić związku przyczynowego między wymogami sprawozdawczymi a dostarczaniem świadczeń, a zatem wymaga to dalszego badania.
Przepisy ACA mają ważne implikacje dla ogólnego schematu wydatków szpitalnych na świadczenia dla społeczności. Ponieważ pełnomocnictwo ACA do indywidualnego ubezpieczenia zdrowotnego zostało w pełni wdrożone, zapotrzebowanie na opiekę charytatywną w szpitalu powinno znacznie spaść. Wymagana ekspansja ubezpieczenia Medicaid może jednak zwiększyć presję finansową na szpitale, aby pokryć koszty opieki nad pacjentem przewyższające płatności Medicaid.
Co więcej, jak pokazują wyniki naszych badań, wydatki przeznaczone na społeczność są w dużej mierze przeznaczone na opiekę nad pacjentami. Chociaż wydatki te stanowią istotną sieć bezpieczeństwa dla osób nieubezpieczonych i ubogich, nie przyczyniają się one do opieki profilaktycznej i zdrowia populacji, które są kluczowymi priorytetami ACA. W związku z tym możliwa reakcja szpitali zwolnionych z podatku na ACA, w tym wcześniej opisane przepisy wymagające planowania potrzeb społecznych, to zmiana wydatków na działania związane ze zdrowiem społeczności.
Należy również zauważyć, że wybór przez IRS środków na rzecz społeczności i korzyści sam wywołał kontrowersje. Na przykład, niektórzy przedstawiciele branży szpitalnej wyrazili silne zastrzeżenia do decyzji IRS, aby wykluczyć nieściągalne zadłużenie i brak Medicare z zestawu środków na rzecz społeczności i korzyści8. Obecnie IRS wymaga od szpitali zgłaszania tych wydatków na liście H, chociaż agencja nie klasyfikuje ich jako świadczeń społecznych. Włączenie tych środków znacznie zwiększyłoby średni poziom wydatków na świadczenia szpitali. Zgodnie z wynikami naszej analizy włączenie samego złego długu zwiększyłoby średni poziom całkowitych wydatków szpitalnych na świadczenia społeczne z 7,5% do ponad 11%.
Wreszcie, wraz z uchwaleniem ACA, szpitale zwolnione z podatku stoją wobec zupełnie nowych wymagań dotyczących odpowiedzialności i przejrzystości w odniesieniu do świadczonych przez nie korzyści społeczności. Od 1969 r., Kiedy IRS wyeliminowało wymóg, aby szpitale zwolnione z podatku zapewniały opiekę charytatywną w zakresie swoich możliwości finansowych15, toczyła się dyskusja na temat tego, czy poziom świadczeń gminnych, które zapewniają te szpitale, jest wystarczająco wysoki, aby uzasadnić zwolnienia podatkowe
[przypisy: orteza stawu skokowego, fizjoterapeuta, fizjoterapia Poznań ]

Powiązane tematy z artykułem: fizjoterapeuta fizjoterapia Poznań orteza stawu skokowego

Posted by on 23 maja 2018

W szczególności świadczenie świadczeń społecznych nie wiązało się z żadną z dwóch cech społeczno-ekonomicznych na poziomie społeczności: procent nieubezpieczonych mieszkańców i dochód na mieszkańca. Poprzednie badanie szpitali na Florydzie i w Kalifornii nie wykazało wpływu tych cech społeczno-ekonomicznych na dostarczanie świadczeń społecznych.2 To odkrycie sugeruje brak zgodności między potrzebą społeczności a świadczeniem świadczeń przez szpitale. Co więcej, rodzi pytania dotyczące tego, w jaki sposób szpitale, biorąc pod uwagę ograniczone środki na takie starania, decydują, jakie świadczenia społeczne zapewnić. Jedną zmienną, która wykazała związek z wydatkami na korzyść społeczności, były wymogi na poziomie państwa dotyczące szerokiej sprawozdawczości na temat korzyści dla społeczności, które były znacząco i pozytywnie powiązane z wydatkami szpitalnymi zarówno na opiekę nad pacjentami, jak i na usługi społeczne. Jak wspomniano powyżej, wymogi te promują przejrzystość w szpitalach w odniesieniu do świadczenia świadczeń społecznych. Jednakże, ponieważ nasze badanie składało się z analizy przekrojowej, nie można ustalić związku przyczynowego między wymogami sprawozdawczymi a dostarczaniem świadczeń, a zatem wymaga to dalszego badania.
Przepisy ACA mają ważne implikacje dla ogólnego schematu wydatków szpitalnych na świadczenia dla społeczności. Ponieważ pełnomocnictwo ACA do indywidualnego ubezpieczenia zdrowotnego zostało w pełni wdrożone, zapotrzebowanie na opiekę charytatywną w szpitalu powinno znacznie spaść. Wymagana ekspansja ubezpieczenia Medicaid może jednak zwiększyć presję finansową na szpitale, aby pokryć koszty opieki nad pacjentem przewyższające płatności Medicaid.
Co więcej, jak pokazują wyniki naszych badań, wydatki przeznaczone na społeczność są w dużej mierze przeznaczone na opiekę nad pacjentami. Chociaż wydatki te stanowią istotną sieć bezpieczeństwa dla osób nieubezpieczonych i ubogich, nie przyczyniają się one do opieki profilaktycznej i zdrowia populacji, które są kluczowymi priorytetami ACA. W związku z tym możliwa reakcja szpitali zwolnionych z podatku na ACA, w tym wcześniej opisane przepisy wymagające planowania potrzeb społecznych, to zmiana wydatków na działania związane ze zdrowiem społeczności.
Należy również zauważyć, że wybór przez IRS środków na rzecz społeczności i korzyści sam wywołał kontrowersje. Na przykład, niektórzy przedstawiciele branży szpitalnej wyrazili silne zastrzeżenia do decyzji IRS, aby wykluczyć nieściągalne zadłużenie i brak Medicare z zestawu środków na rzecz społeczności i korzyści8. Obecnie IRS wymaga od szpitali zgłaszania tych wydatków na liście H, chociaż agencja nie klasyfikuje ich jako świadczeń społecznych. Włączenie tych środków znacznie zwiększyłoby średni poziom wydatków na świadczenia szpitali. Zgodnie z wynikami naszej analizy włączenie samego złego długu zwiększyłoby średni poziom całkowitych wydatków szpitalnych na świadczenia społeczne z 7,5% do ponad 11%.
Wreszcie, wraz z uchwaleniem ACA, szpitale zwolnione z podatku stoją wobec zupełnie nowych wymagań dotyczących odpowiedzialności i przejrzystości w odniesieniu do świadczonych przez nie korzyści społeczności. Od 1969 r., Kiedy IRS wyeliminowało wymóg, aby szpitale zwolnione z podatku zapewniały opiekę charytatywną w zakresie swoich możliwości finansowych15, toczyła się dyskusja na temat tego, czy poziom świadczeń gminnych, które zapewniają te szpitale, jest wystarczająco wysoki, aby uzasadnić zwolnienia podatkowe
[przypisy: orteza stawu skokowego, fizjoterapeuta, fizjoterapia Poznań ]

Powiązane tematy z artykułem: fizjoterapeuta fizjoterapia Poznań orteza stawu skokowego