Posted by on 3 września 2018

Dla celów porównywalności standaryzowaliśmy każdy środek, dzieląc zgłaszane wydatki szpitala przez jego własne całkowite koszty operacyjne, jak podano w formularzu 990. Ponieważ Harmonogram H jest nowym źródłem danych szpitalnych, podjęliśmy kilka kroków w celu sprawdzenia poprawności tych danych. Kroki te obejmowały porównanie wydatków, które szpitale zgłosiły na Schedule H z odpowiednimi pomiarami aktywności usługowej z niezależnych źródeł danych. Na przykład zbadaliśmy statystyczną zależność między wydatkami, które szpital zgłosił w związku z kształceniem w zawodach związanych ze zdrowiem na liście H, a liczbą mieszkańców szpitali i innych osób szkolonych, które szpital zgłosił do AHA w 2009 roku. Korelacja wyniosła 0,91. Inne kontrole, które podjęliśmy, również poparły ważność danych z harmonogramu H (patrz Dodatek dodatkowy).
Aby zidentyfikować cechy charakterystyczne na poziomie instytucji oraz cechy charakterystyczne na poziomie społeczności i rynku, które wiążą się z zapewnieniem korzyści dla społeczności, określiliśmy modele analityczne, które pociągały za sobą połączenie siedmiu miar wspólnoty korzyści w dwie odrębne zmienne społeczności-korzyści. W przypadku jednej zmiennej, dodaliśmy razem zgłoszone składki szpitala na te środki dotyczące bezpośredniej opieki nad pacjentem – a mianowicie na opiekę charytatywną, nieopłacone koszty programów sprawdzonych pod względem zasobów i dotowanych usług zdrowotnych. W przypadku drugiej zmiennej, dodaliśmy razem zgłoszone składki dla pozostałych działań związanych z szerszą usługą społeczności.
Analiza statystyczna
Użyliśmy statystyki opisowej dla każdej z miar wspólnoty korzyści. W przypadku modeli analitycznych wykorzystaliśmy dwa modele wieloregresyjne, po jednym dla każdego rodzaju środka społeczności i korzyści: opieki nad pacjentem i obsługi społeczności. Oceniliśmy oba modele regresji przy użyciu uogólnionego modelu liniowego.
W przypadku modeli regresji zmienne niezależne obejmowały cechy na poziomie instytucjonalnym, na poziomie społeczności i na poziomie rynku. Informacje dla każdej zmiennej niezależnej podano w tabeli S1 w dodatkowym dodatku. Cechy instytucjonalne odnosiły się do motywacji szpitala do zapewniania świadczeń społecznych (np. Jedynego dostawcy społeczności) i jego zdolności (np. Marży zysku). Cechy charakterystyczne na poziomie wspólnotowym i rynkowym odnosiły się do potrzeby korzyści społeczności (np. Procent mieszkańców społeczności, którzy byli nieubezpieczeni) i potencjalnych podaży świadczeń społecznych (np. Obecność szpitali publicznych). Uwzględniliśmy również poziom presji konkurencyjnej (np. Konkurencji rynkowej), z jakimi borykają się szpitale zwolnione z podatku, ponieważ takie naciski mogą spowodować ograniczenie świadczenia świadczeń komunalnych.
Zdefiniowaliśmy społeczność i obszar rynkowy szpitala jako powiatu, w którym mieścił się ten szpital, co jest zgodne z definicją stosowaną w poprzednich badaniach2. Ponadto uwzględniliśmy, czy szpital znajdował się w jednym z 16 stanów, wymagane szpitale do zgłaszania wydatków na szeroki zestaw świadczeń społecznych. Chociaż wśród tych państw nie ma jednolitości pod względem definiowania świadczeń, 12-14 takich wymagań promuje przejrzystość, a zatem może motywować szpitale do zapewniania wyższych poziomów świadczeń społecznych.
Wyniki
Środki wspólnotowe
Tabela 2
[hasła pokrewne: rooibos zielony, cholecystografia, amlodypina ]

Powiązane tematy z artykułem: amlodypina cholecystografia rooibos zielony

Posted by on 3 września 2018

Dla celów porównywalności standaryzowaliśmy każdy środek, dzieląc zgłaszane wydatki szpitala przez jego własne całkowite koszty operacyjne, jak podano w formularzu 990. Ponieważ Harmonogram H jest nowym źródłem danych szpitalnych, podjęliśmy kilka kroków w celu sprawdzenia poprawności tych danych. Kroki te obejmowały porównanie wydatków, które szpitale zgłosiły na Schedule H z odpowiednimi pomiarami aktywności usługowej z niezależnych źródeł danych. Na przykład zbadaliśmy statystyczną zależność między wydatkami, które szpital zgłosił w związku z kształceniem w zawodach związanych ze zdrowiem na liście H, a liczbą mieszkańców szpitali i innych osób szkolonych, które szpital zgłosił do AHA w 2009 roku. Korelacja wyniosła 0,91. Inne kontrole, które podjęliśmy, również poparły ważność danych z harmonogramu H (patrz Dodatek dodatkowy).
Aby zidentyfikować cechy charakterystyczne na poziomie instytucji oraz cechy charakterystyczne na poziomie społeczności i rynku, które wiążą się z zapewnieniem korzyści dla społeczności, określiliśmy modele analityczne, które pociągały za sobą połączenie siedmiu miar wspólnoty korzyści w dwie odrębne zmienne społeczności-korzyści. W przypadku jednej zmiennej, dodaliśmy razem zgłoszone składki szpitala na te środki dotyczące bezpośredniej opieki nad pacjentem – a mianowicie na opiekę charytatywną, nieopłacone koszty programów sprawdzonych pod względem zasobów i dotowanych usług zdrowotnych. W przypadku drugiej zmiennej, dodaliśmy razem zgłoszone składki dla pozostałych działań związanych z szerszą usługą społeczności.
Analiza statystyczna
Użyliśmy statystyki opisowej dla każdej z miar wspólnoty korzyści. W przypadku modeli analitycznych wykorzystaliśmy dwa modele wieloregresyjne, po jednym dla każdego rodzaju środka społeczności i korzyści: opieki nad pacjentem i obsługi społeczności. Oceniliśmy oba modele regresji przy użyciu uogólnionego modelu liniowego.
W przypadku modeli regresji zmienne niezależne obejmowały cechy na poziomie instytucjonalnym, na poziomie społeczności i na poziomie rynku. Informacje dla każdej zmiennej niezależnej podano w tabeli S1 w dodatkowym dodatku. Cechy instytucjonalne odnosiły się do motywacji szpitala do zapewniania świadczeń społecznych (np. Jedynego dostawcy społeczności) i jego zdolności (np. Marży zysku). Cechy charakterystyczne na poziomie wspólnotowym i rynkowym odnosiły się do potrzeby korzyści społeczności (np. Procent mieszkańców społeczności, którzy byli nieubezpieczeni) i potencjalnych podaży świadczeń społecznych (np. Obecność szpitali publicznych). Uwzględniliśmy również poziom presji konkurencyjnej (np. Konkurencji rynkowej), z jakimi borykają się szpitale zwolnione z podatku, ponieważ takie naciski mogą spowodować ograniczenie świadczenia świadczeń komunalnych.
Zdefiniowaliśmy społeczność i obszar rynkowy szpitala jako powiatu, w którym mieścił się ten szpital, co jest zgodne z definicją stosowaną w poprzednich badaniach2. Ponadto uwzględniliśmy, czy szpital znajdował się w jednym z 16 stanów, wymagane szpitale do zgłaszania wydatków na szeroki zestaw świadczeń społecznych. Chociaż wśród tych państw nie ma jednolitości pod względem definiowania świadczeń, 12-14 takich wymagań promuje przejrzystość, a zatem może motywować szpitale do zapewniania wyższych poziomów świadczeń społecznych.
Wyniki
Środki wspólnotowe
Tabela 2
[hasła pokrewne: rooibos zielony, cholecystografia, amlodypina ]

Powiązane tematy z artykułem: amlodypina cholecystografia rooibos zielony