Posted by on 3 września 2018

Od dawna problem polityki w Stanach Zjednoczonych dotyczy zwolnień podatkowych dla szpitali non-profit. Prawie wszystkie takie szpitale są zwolnione z podatków dochodowych, majątkowych i od sprzedaży, ponieważ kwalifikują się jako organizacje charytatywne.1-3 Chociaż federalne, stanowe i lokalne standardy definiowania organizacji charytatywnej różnią się w wielu przypadkach, istnieje ogólne oczekiwanie szpitale zwolnione z podatku przyniosą korzyści swoim społecznościom, świadcząc usługi i angażując się w działania, które w pełni lub częściowo subsydiują. Jednak kwestia, czy szpitale zwolnione z podatku zapewniają odpowiedni poziom świadczeń dla społeczności, wywołała znaczne kontrowersje. Na szczeblu lokalnym wiele szpitali ma wyłączone zwolnienia z podatku od nieruchomości, które zostały unieważnione, ponieważ świadczone przez nich świadczenia wspólnotowe są niewystarczające.1,4-6 Na szczeblu federalnym odbyły się przesłuchania kongresowe w celu rozwiązania problemu. czy szpitale zwolnione z podatku są w wystarczającym stopniu odpowiedzialne za zapewnianie świadczeń społecznych na poziomach uzasadniających wartość ich federalnego zwolnienia z podatku dochodowego 7, który według Government Accountability Office (GAO) wynosi w przybliżeniu 13 miliardów dolarów rocznie8. Przesłuchania te bodziec dla Kongresu dodania przepisu do ustawy o ochronie pacjenta i przystępnej cenie (ACA), szeroko zakrojonej ustawie o reformie systemu opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych, która wymaga od szpitali zwolnionych z podatku przeprowadzania oceny potrzeb społeczności co 3 lata i opracowania wdrożenie strategii w celu zaspokojenia zidentyfikowanych potrzeb.9 Większość szpitali zwolnionych z podatku będzie musiała spełnić to wymaganie do końca 2013 r.
Kontrowersje te skłoniły również do empirycznych badań nad świadczeniami społecznościowymi w szpitalach zwolnionych od podatku.2,3,8,10 Większość takich badań została ograniczona do niektórych państw i do wąskiego zestawu środków na rzecz społeczności. Mimo że konieczne są bardziej wszechstronne badania, aby ocenić korzyści społeczne dla szpitali zwolnionych z podatku, badania takie były utrudnione zarówno brakiem jednolitych danych krajowych, jak i brakiem standardowych podejść do definiowania i mierzenia świadczeń społecznych.
Istotny krok w kierunku rozwiązania tych ograniczeń nastąpił w 2007 r., Kiedy Urząd Skarbowy (IRS) skorygował wykaz H formularza 990 w celu promowania jednolitego i kompleksowego zgłaszania korzyści społecznościowych1. Większość organizacji zwolnionych z podatku jest zobowiązana do wypełnienia niektórych wersji formularza 990, ale Harmonogram H odnosi się konkretnie do szpitali. Zmieniony wykaz H wymaga, aby szpitale zgłaszały swoje wydatki na działania i usługi, które IRS zaklasyfikował jako świadczenia dla społeczności. Zmieniona wersja Harmonogramu H zawiera szczegółowe kryteria i instrukcje zgłaszania tych wydatków, aby informacje były porównywalne w szpitalach. Szpitale po raz pierwszy musiały złożyć ten poprawiony formularz w 2009 roku.
Wykorzystaliśmy informacje ze zmienionego w 2009 r. Wykazu H, aby przeprowadzić ogólnokrajowe badanie świadczenia świadczeń komunalnych w szpitalach zwolnionych z podatku. Połączyliśmy te informacje z innymi źródłami danych, aby odpowiedzieć na trzy pytania. Po pierwsze, z perspektywy krajowej, jaki jest poziom i wzór świadczeń komunalnych świadczonych przez szpitale zwolnione z podatku. Po drugie, jak duże są różnice między szpitalami zwolnionymi od podatku w wysokości świadczonych świadczeń. Po trzecie, czy różnice między szpitalami zwolnionymi z podatku są powiązane z cechami na poziomie instytucji, społeczności i rynku.
Metody
Studiuj Szpitale i źródła danych
Nasze badanie skupiło się na prywatnych, zwolnionych z podatku szpitalach, które zapewniają ogólne, ostre usługi opiekuńcze
[podobne: świadome śnienie forum, jak oddać szpik, endometrium przed okresem ]

Powiązane tematy z artykułem: endometrium przed okresem jak oddać szpik świadome śnienie forum

Posted by on 3 września 2018

Od dawna problem polityki w Stanach Zjednoczonych dotyczy zwolnień podatkowych dla szpitali non-profit. Prawie wszystkie takie szpitale są zwolnione z podatków dochodowych, majątkowych i od sprzedaży, ponieważ kwalifikują się jako organizacje charytatywne.1-3 Chociaż federalne, stanowe i lokalne standardy definiowania organizacji charytatywnej różnią się w wielu przypadkach, istnieje ogólne oczekiwanie szpitale zwolnione z podatku przyniosą korzyści swoim społecznościom, świadcząc usługi i angażując się w działania, które w pełni lub częściowo subsydiują. Jednak kwestia, czy szpitale zwolnione z podatku zapewniają odpowiedni poziom świadczeń dla społeczności, wywołała znaczne kontrowersje. Na szczeblu lokalnym wiele szpitali ma wyłączone zwolnienia z podatku od nieruchomości, które zostały unieważnione, ponieważ świadczone przez nich świadczenia wspólnotowe są niewystarczające.1,4-6 Na szczeblu federalnym odbyły się przesłuchania kongresowe w celu rozwiązania problemu. czy szpitale zwolnione z podatku są w wystarczającym stopniu odpowiedzialne za zapewnianie świadczeń społecznych na poziomach uzasadniających wartość ich federalnego zwolnienia z podatku dochodowego 7, który według Government Accountability Office (GAO) wynosi w przybliżeniu 13 miliardów dolarów rocznie8. Przesłuchania te bodziec dla Kongresu dodania przepisu do ustawy o ochronie pacjenta i przystępnej cenie (ACA), szeroko zakrojonej ustawie o reformie systemu opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych, która wymaga od szpitali zwolnionych z podatku przeprowadzania oceny potrzeb społeczności co 3 lata i opracowania wdrożenie strategii w celu zaspokojenia zidentyfikowanych potrzeb.9 Większość szpitali zwolnionych z podatku będzie musiała spełnić to wymaganie do końca 2013 r.
Kontrowersje te skłoniły również do empirycznych badań nad świadczeniami społecznościowymi w szpitalach zwolnionych od podatku.2,3,8,10 Większość takich badań została ograniczona do niektórych państw i do wąskiego zestawu środków na rzecz społeczności. Mimo że konieczne są bardziej wszechstronne badania, aby ocenić korzyści społeczne dla szpitali zwolnionych z podatku, badania takie były utrudnione zarówno brakiem jednolitych danych krajowych, jak i brakiem standardowych podejść do definiowania i mierzenia świadczeń społecznych.
Istotny krok w kierunku rozwiązania tych ograniczeń nastąpił w 2007 r., Kiedy Urząd Skarbowy (IRS) skorygował wykaz H formularza 990 w celu promowania jednolitego i kompleksowego zgłaszania korzyści społecznościowych1. Większość organizacji zwolnionych z podatku jest zobowiązana do wypełnienia niektórych wersji formularza 990, ale Harmonogram H odnosi się konkretnie do szpitali. Zmieniony wykaz H wymaga, aby szpitale zgłaszały swoje wydatki na działania i usługi, które IRS zaklasyfikował jako świadczenia dla społeczności. Zmieniona wersja Harmonogramu H zawiera szczegółowe kryteria i instrukcje zgłaszania tych wydatków, aby informacje były porównywalne w szpitalach. Szpitale po raz pierwszy musiały złożyć ten poprawiony formularz w 2009 roku.
Wykorzystaliśmy informacje ze zmienionego w 2009 r. Wykazu H, aby przeprowadzić ogólnokrajowe badanie świadczenia świadczeń komunalnych w szpitalach zwolnionych z podatku. Połączyliśmy te informacje z innymi źródłami danych, aby odpowiedzieć na trzy pytania. Po pierwsze, z perspektywy krajowej, jaki jest poziom i wzór świadczeń komunalnych świadczonych przez szpitale zwolnione z podatku. Po drugie, jak duże są różnice między szpitalami zwolnionymi od podatku w wysokości świadczonych świadczeń. Po trzecie, czy różnice między szpitalami zwolnionymi z podatku są powiązane z cechami na poziomie instytucji, społeczności i rynku.
Metody
Studiuj Szpitale i źródła danych
Nasze badanie skupiło się na prywatnych, zwolnionych z podatku szpitalach, które zapewniają ogólne, ostre usługi opiekuńcze
[podobne: świadome śnienie forum, jak oddać szpik, endometrium przed okresem ]

Powiązane tematy z artykułem: endometrium przed okresem jak oddać szpik świadome śnienie forum