Posted by on 17 września 2018

Uczymy arytmetyki nie tyle, dlatego, że dzieci odczuwają bezpośrednią potrzebę tej umiejętności, lecz ponieważ uważamy, że będą się nią posługiwały w przyszłości. Uczymy historii nie tyle, dlatego, że dzieci żywo się interesują tym, co działo się w minionych wiekach, lecz dlatego, że uważamy, iż wiadomości o ludziach, którzy byli przed nami i o ważnych wydarzeniach z naszej przeszłości, jako narodu, są sprawą ważną dla obywatela. Niewielu ludzi zechce kwestionować zasadę, że nowa generacja powinna znać myśli przeszłych generacji, lub że powinna posiadać znajomość arytmetyki. Istnieje wielki problem, jak pomóc dzieciom zdobyć te wiadomości nie tracąc z oczu ich potrzeb psychicznych i nie naruszając jakiejkolwiek zasady uczenia się. Kiedy próbujemy wprowadzić ten ważny materiał do programu nauczania nie biorąc pod uwagę tych punktów widzenia i psychicznych potrzeb dzieci, nasze wysiłki są w szerokiej mierze bezskuteczne, jak to umiejętnie wykazali Snygg i Combs. Istnieją też inne źródła trudności w nauczaniu. Jedno z nich polega na tym, że nauczanie musi odbywać się pięć dni w tygodniu, czterdzieści tygodni w roku, niezależnie od tego, czy dzieci mają ochotę się uczyć, niezależnie od siły ich motywów. [hasła pokrewne: rekomendacje ptg, endoproteza stawu biodrowego cennik, stopnie upośledzenia umysłowego tabela ]

Powiązane tematy z artykułem: endoproteza stawu biodrowego cennik rekomendacje ptg stopnie upośledzenia umysłowego tabela

Posted by on 17 września 2018

Uczymy arytmetyki nie tyle, dlatego, że dzieci odczuwają bezpośrednią potrzebę tej umiejętności, lecz ponieważ uważamy, że będą się nią posługiwały w przyszłości. Uczymy historii nie tyle, dlatego, że dzieci żywo się interesują tym, co działo się w minionych wiekach, lecz dlatego, że uważamy, iż wiadomości o ludziach, którzy byli przed nami i o ważnych wydarzeniach z naszej przeszłości, jako narodu, są sprawą ważną dla obywatela. Niewielu ludzi zechce kwestionować zasadę, że nowa generacja powinna znać myśli przeszłych generacji, lub że powinna posiadać znajomość arytmetyki. Istnieje wielki problem, jak pomóc dzieciom zdobyć te wiadomości nie tracąc z oczu ich potrzeb psychicznych i nie naruszając jakiejkolwiek zasady uczenia się. Kiedy próbujemy wprowadzić ten ważny materiał do programu nauczania nie biorąc pod uwagę tych punktów widzenia i psychicznych potrzeb dzieci, nasze wysiłki są w szerokiej mierze bezskuteczne, jak to umiejętnie wykazali Snygg i Combs. Istnieją też inne źródła trudności w nauczaniu. Jedno z nich polega na tym, że nauczanie musi odbywać się pięć dni w tygodniu, czterdzieści tygodni w roku, niezależnie od tego, czy dzieci mają ochotę się uczyć, niezależnie od siły ich motywów. [hasła pokrewne: rekomendacje ptg, endoproteza stawu biodrowego cennik, stopnie upośledzenia umysłowego tabela ]

Powiązane tematy z artykułem: endoproteza stawu biodrowego cennik rekomendacje ptg stopnie upośledzenia umysłowego tabela